"APEX Ltd" - Hot Vacancies
Добавлено: 26 мар 2011, 07:59
Crewing Company "APEX Ltd"
Odessa 65076, sq. Nezavisimosty 1,
off. 507, Ukraine
Tel/fax: +380482 649691
Tel/fax: +380482 649738
Mob: +380674803452
E-mail: apex@ukrpost.ua
Hot Vacancies
=======================================
1. ПРИГЛАШАЕМ КОМАНДНЫЙ И РЯДОВОЙ СОСТАВ С ОПЫТОМ РАБОТЫ В СМЕШАНЫХ ЭКИПАЖАХ НА СУДАХ ИНОСТРАННЫХ СУДОВЛАДЕЛЬЦЕВ (Немцы,Греки,Мальта,Голланцы,Россия,Эстония,Америка,Арабские эмираты)-балкера,контейнеровозы,рифера,автомобилевозы,танкера,химовозы, газовозы,буксиры и другие типы судов. РЕАЛЬНАЯ ПЕРСПЕКТИВА РОСТА ЕВРОПЕЙСКИЕ СТАВКИ.
=======================================
2. Crew for Bulk fleet (Greek shipowner): 1) B/C DWT 38,871, 1980 – presently discharging in Novorossiysk: next crew change April depending on port :
1 A/B-1000 USD; 1 M/M -1000 USD; 1 d+e fitter 1200 USD.
2) B/C 39,814 dwt, 1980, Main engine: Sulzer 6RND76 (Mitsubishi heavy Industries);10800 bhp; 7900 kW) – arriving today Mina Saqr for discharging:
Chief engineer - 5400 USD
3) B/C DWT 21.437, 1984 – presently discharging in Ravenna crew change planned for March/ April:
1 O/S - 700 USD ; 2 d+e fitters - 1200 USD; crew change planned for April : 2 A/B - 1000 USD; 2 O/S - 700 USD.
4) MPP 9572 DWT, 2007 – presently discharging in Tangiers; crew change fixed for next port (still unknown) Mstr - 5600 USD; crew change for March/April :
1 M/M - 1000 USD; El.Engineer - 2800 USD
5) B/C 32976 DWT, 1982– still at Singapore anchorage crew change for next port (not known yet):
C/O - 4100 USD; Bsn - 1200 USD; 2 A/B - 1000 USD; 3 M/M - 1000 USD; 3 O/S - 700 USD; cook - 1200 USD; 1 d+e fitter - 1200 USD;
6) B/C 32,813 DWT 1986 – currently is under repair; Crew change for March/April (next port) :
bsn - 1200 USD; 2 A/B - 1000 USD; 2 O/S - 700 USD; 1 M/M - 1000 USD; 1 d+e fitter - 1200 USD.
Contrats: 4-6 monthes, area of bonding: worldwide. Flags: Panama, Cyprus, Malta. Demands to candidates: 2 or more contracs experince in applied position, references from two previous employers, Eglish level good average and above
====================================
3. 3. Для работы на судах РЕКА-МОРЕ (Волго-Дон,Сормовские,Амур,Сибирские,Волга,Танаис,Дон)необходимы специалисты всех уровней с Российскими документами, а так же специалисты всех уровней с Украинскими документами на суда типа Анаис.Заработная плата офицерам -Капитаны от 3000 до 4200
Старший помошник от 2000 до 2700
2 помошник от 1600 до 2000
3 помошник 1200-1600
Старшие механики до 3000Kw от 2500 до 3100
2 механик от 1700 до 2000
3 механик от 1300 до 1500
Рядовой состав от 800 до 1350 Зарплата выплачивается 25 числа за отчетный месяц.Контракт 5+1 Суда 1980-2007 года постройки Количество судов 43 стабильность.
=============================================
4. На General Cargo 1990 года постройки, флаг Marshall Islands, автомат А5, 3650 DWT, ME Man B&W, конракт 6 месяцев, район плавания: Черное, Азовское, Средиземное моря, требуются: Master-4500-5000$ Ch.eng-4000-4500$ Требования: возраст до 55 лет, знание английского языка хорошее и выше, опыт работы на однотипных судах и тоннажах, наличие Reference с последнего места работы.
==========================================
5. URGENT !!! URGENT !!! URGENT !!! Chief Engineer for $6000 absolute max Specificlly on ME MITSUBISHI B&W 5K45GFC/4400 BHP Type GENERAL CARGO .DWT 8086 .Built 1980 . Flag StKitts and Nevis . Class GT/NT 5106/3117 .Summer Draft 7,32 M Hold Capacity TTL H1 = GRAIN …….CBM/…….. CBF BALE ….CBM /….. CBF TTL H2 = GRAIN ….. CBM/……. CBF BALE …..CBM …… CBF TOTAL CAPACITY GRAIN : 10766,42 CBM / 380055 CBF BALE: 10168,27 CBM/ 358940 CBF LOA/LBP 113 M/104 M .Beam 18,4 M .Moulded Depth 9 M ME MITSUBISHI B&W 5K45GFC/4400 BHP .Aux Eng 3 (2 DOOSAN + 1 VOLVO) Hatch Cover Type PONTOON Hatch Sizes HA1: 30,8 X 9,1 M . HA2: 32,2 X 9,1 M Hold Dimension HO1: 39,0 X 18,4 M . HO2: 38,4 X 18,4 M Gear 1X15 +3X12 DERRIKS Speed & Consumption AT SEA UP TO 3 BFT LADEN / BALLAST 11,5 / 13 Kn . 8 MT IFO 180 CST MGO AT Sea 0,6 MT . AT Port gear idle 0.6 MT AT Port gear working 1 MT Speed 12 KNOTS The Applicant also needs to have suitably GOOD / Fluent english - at least 80% + on the Marlins scale and have past practical experience of SMS and record keeping to a suitable standard expected of a C/E I need to have asuitable experienced officer ready to join a vessel in the next few days.
Odessa 65076, sq. Nezavisimosty 1,
off. 507, Ukraine
Tel/fax: +380482 649691
Tel/fax: +380482 649738
Mob: +380674803452
E-mail: apex@ukrpost.ua
Hot Vacancies
=======================================
1. ПРИГЛАШАЕМ КОМАНДНЫЙ И РЯДОВОЙ СОСТАВ С ОПЫТОМ РАБОТЫ В СМЕШАНЫХ ЭКИПАЖАХ НА СУДАХ ИНОСТРАННЫХ СУДОВЛАДЕЛЬЦЕВ (Немцы,Греки,Мальта,Голланцы,Россия,Эстония,Америка,Арабские эмираты)-балкера,контейнеровозы,рифера,автомобилевозы,танкера,химовозы, газовозы,буксиры и другие типы судов. РЕАЛЬНАЯ ПЕРСПЕКТИВА РОСТА ЕВРОПЕЙСКИЕ СТАВКИ.
=======================================
2. Crew for Bulk fleet (Greek shipowner): 1) B/C DWT 38,871, 1980 – presently discharging in Novorossiysk: next crew change April depending on port :
1 A/B-1000 USD; 1 M/M -1000 USD; 1 d+e fitter 1200 USD.
2) B/C 39,814 dwt, 1980, Main engine: Sulzer 6RND76 (Mitsubishi heavy Industries);10800 bhp; 7900 kW) – arriving today Mina Saqr for discharging:
Chief engineer - 5400 USD
3) B/C DWT 21.437, 1984 – presently discharging in Ravenna crew change planned for March/ April:
1 O/S - 700 USD ; 2 d+e fitters - 1200 USD; crew change planned for April : 2 A/B - 1000 USD; 2 O/S - 700 USD.
4) MPP 9572 DWT, 2007 – presently discharging in Tangiers; crew change fixed for next port (still unknown) Mstr - 5600 USD; crew change for March/April :
1 M/M - 1000 USD; El.Engineer - 2800 USD
5) B/C 32976 DWT, 1982– still at Singapore anchorage crew change for next port (not known yet):
C/O - 4100 USD; Bsn - 1200 USD; 2 A/B - 1000 USD; 3 M/M - 1000 USD; 3 O/S - 700 USD; cook - 1200 USD; 1 d+e fitter - 1200 USD;
6) B/C 32,813 DWT 1986 – currently is under repair; Crew change for March/April (next port) :
bsn - 1200 USD; 2 A/B - 1000 USD; 2 O/S - 700 USD; 1 M/M - 1000 USD; 1 d+e fitter - 1200 USD.
Contrats: 4-6 monthes, area of bonding: worldwide. Flags: Panama, Cyprus, Malta. Demands to candidates: 2 or more contracs experince in applied position, references from two previous employers, Eglish level good average and above
====================================
3. 3. Для работы на судах РЕКА-МОРЕ (Волго-Дон,Сормовские,Амур,Сибирские,Волга,Танаис,Дон)необходимы специалисты всех уровней с Российскими документами, а так же специалисты всех уровней с Украинскими документами на суда типа Анаис.Заработная плата офицерам -Капитаны от 3000 до 4200
Старший помошник от 2000 до 2700
2 помошник от 1600 до 2000
3 помошник 1200-1600
Старшие механики до 3000Kw от 2500 до 3100
2 механик от 1700 до 2000
3 механик от 1300 до 1500
Рядовой состав от 800 до 1350 Зарплата выплачивается 25 числа за отчетный месяц.Контракт 5+1 Суда 1980-2007 года постройки Количество судов 43 стабильность.
=============================================
4. На General Cargo 1990 года постройки, флаг Marshall Islands, автомат А5, 3650 DWT, ME Man B&W, конракт 6 месяцев, район плавания: Черное, Азовское, Средиземное моря, требуются: Master-4500-5000$ Ch.eng-4000-4500$ Требования: возраст до 55 лет, знание английского языка хорошее и выше, опыт работы на однотипных судах и тоннажах, наличие Reference с последнего места работы.
==========================================
5. URGENT !!! URGENT !!! URGENT !!! Chief Engineer for $6000 absolute max Specificlly on ME MITSUBISHI B&W 5K45GFC/4400 BHP Type GENERAL CARGO .DWT 8086 .Built 1980 . Flag StKitts and Nevis . Class GT/NT 5106/3117 .Summer Draft 7,32 M Hold Capacity TTL H1 = GRAIN …….CBM/…….. CBF BALE ….CBM /….. CBF TTL H2 = GRAIN ….. CBM/……. CBF BALE …..CBM …… CBF TOTAL CAPACITY GRAIN : 10766,42 CBM / 380055 CBF BALE: 10168,27 CBM/ 358940 CBF LOA/LBP 113 M/104 M .Beam 18,4 M .Moulded Depth 9 M ME MITSUBISHI B&W 5K45GFC/4400 BHP .Aux Eng 3 (2 DOOSAN + 1 VOLVO) Hatch Cover Type PONTOON Hatch Sizes HA1: 30,8 X 9,1 M . HA2: 32,2 X 9,1 M Hold Dimension HO1: 39,0 X 18,4 M . HO2: 38,4 X 18,4 M Gear 1X15 +3X12 DERRIKS Speed & Consumption AT SEA UP TO 3 BFT LADEN / BALLAST 11,5 / 13 Kn . 8 MT IFO 180 CST MGO AT Sea 0,6 MT . AT Port gear idle 0.6 MT AT Port gear working 1 MT Speed 12 KNOTS The Applicant also needs to have suitably GOOD / Fluent english - at least 80% + on the Marlins scale and have past practical experience of SMS and record keeping to a suitable standard expected of a C/E I need to have asuitable experienced officer ready to join a vessel in the next few days.